Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati de la noi. Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna sau schimba.
Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede urmatoarele: consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
Clientii nostri pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014. (Transportul re retur este suportat de client, noi va inapoiem intreaga suma pe care ati achitat-o la primirea comenzii)
Produsele cosmetice, printre care si parfumurile, NU pot fi returnate dupa desigilare, conform O.U.G. nr. 34/2014
- va rugam verificati produsele inainte de a le spala si folosi. Produsele spalate sau folosite nu se pot returna sau schimba.
- in cazul unui produs defect acesta se poate schimba cu acelasi model, sau cu un produs de aceeasi valoare.
- daca in comanda ati avut 2 produse dintr-o oferta cu discount, ca in cazul ofertei cu un produs la 119 lei si doua produse la 199 lei, returnand un singur produs, se va pierde valoarea discount-ului, produsul pe care-l veti pastra ramanand la pretul pentru o singura bucata.
- daca comanda dvs. a beneficiat de un cod de reducere, la returnarea partiala a comenzii, codul de reducere se recalculeaza automat.
- produsul trebuie sa fie insotit de ambalajul original (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet si fotografia, eventual daca contine si alte ambalaje), in cazul lipsei ambalajului original se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului.
- OBLIGATORIU sa fie ambalat intr-o folie/punga suplimentar pentru a nu fi lipite etichete de catre curier direct pe ambalajul original al produsului (pentru retururile care nu sunt ambalate suplimentar, care au etichete sau banda adeziva lipite direct pe ambalajul original se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului).
- il expediati prin orice firma de curierat (FAN CURIER, URGENT CARGUS, DPD, NEMO Expres etc.) catre noi, la adresa: sos.Morarilor nr.1, cladirea C6 (Postavaria Romana), sector 2, Bucuresti, numar de contact 031.433.65.00. NU TRIMITETI COLETE PRIN POSTA ROMANA CU RIDICARE DE LA OFICIUL POSTAL PENTRU CA NU SUNTEM INSTIINTATI DE PRIMIREA ACESTORA SI SE VOR INTOARCE LA DVS.
- IMPORTANT: achitati transportul catre noi in momentul in care predati returul curierului (coletele ce vin cu plata la noi, vor fi refuzate).
- rambursarea banilor se face in contul IBAN comunicat de dvs. in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care intram in posesia returului, sau in cazul in care comanda a fost platita online cu cardul, rambursarea banilor se va face in contul cardului de pe care s-a efectuat plata.